Thursday, July 18

suuteli tähteä puolivahingossa, & hetken minä lentelin euroopan yllä


yyteee
yyter
yyterib
kollas
yyteri
love
Kauniimpaa ei ole. Viileä kesäyö ja mun valkoinen, sopivasti lämmittävä villapaita. Viileä hiekka ja paljaat varpaat kahlaamassa sen lävitse. Puolikas kuu vaaleanpunaisella taivaalla sekä hiuksia lennättävä voimakas tuuli. On niin hiljaista, että ainoa ääni jota kuulemme on lehtien kahina tuulessa. Mulla on vaaleanpunaiset lasit päässä tätä paikkaa kohtaan. Näin sen ensimmäistä kertaa, ja haluan sinne nyt heti takaisin. Voimakkaat vaahtopäät ja muutamat ihmiset uimassa niiden keskellä kiljuen kylmää merivettä. Mä uitin mun jalkoja meriveteen ja melkein kaaduin aaltojen voimakkuudesta. Toivoisin jokaisen illan olevan niin kaunis kuin tuo, mä olin ihan sanaton ja yritin ikuistaa sen kameraan. En tiedä onnistuinko siinä, mutta mun mieleen se jäi. Ja sieraimiin se meren oma tuoksunsa, sekä varpaanväleihin sitä kuuluisaa hienoa hiekkaa. Kesä on kaikilla, ja miten voi olla niin helppo olla onnellinen? SMG soi mun kuulokkeissa ja mieleni tekee tanssia. Minkälainen on teidän kesän kaunein ilta?

PSST. Käy laittamassa mulle kysymys tänne & postasin aikaisemminkin tänään.

No comments:

Post a Comment