Sunday, February 16

Noin sata kasvoa nauravia & hymyileviä

hymyä
erika
ihana
lennä

En pidätellyt hymyä laisinkaan, se valtasi mun kasvot viimeistään näitä kuvia katsoessa. Noin sata kasvoa nauravia & hymyleviä Wanhoja Järvenpään lukiosta. & tässä vain ripaus sitä mitä minä näin, ja mitä kamerastani löytyy.

Muistelen kaiholla omia Wanhojani, kuinka olisin myös tahtonut tanssia ne minulle rakkaimman ihmisen kanssa ja luoda samanlaisen katseen häneen. Näettekö sen kuinka he rakastavatkaan? Minä näen, ja en voi lopettaa hymyilyä! Minä kuvasin myös Jokelan Wanhat, ja ne näette seuraavassa postauksessa luulisin. Toivottavasti jokaisella wanhalla oli upeat tanssit & hyvää lukulomaa kaikki abit.

Mulla on tänään hyvä olla pitkästä aikaa. Alkava hiihtoloma ei tunnu lomalle, kun on yksi opinnäytetyö tehtävä viikossa. Mä olen toisinaan niin saamaton, ja koko viikko on ollut yhtä kiirettä. Mutta kohta onneksi helpottaa!

5 comments:

  1. ihania kuvia! :3 pääsin itekkin kattoon wanhoja kun ne kivasti osu meidän liikkatunnin päälle :) sielä mun hymy yltti koko ajan korvasta korvaan samalla kun katselin niitä ihania prinsessoja :3

    ReplyDelete
  2. Uusi lukija ilmoittautuu, moi. (Okei oon oikeesti sun stalkkeri, joka kattoo ikkunasta ku sä nukut)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. teretulemast joukkueeseeni :3 ( okei pidän tästälähin ikkunatkiinni, hullu akka!!!) <3

      Delete
  3. Oih Jäken lukion wanhat yhyy :) Muistoja... Ihania kuvia, rakastan näitä mekkoja!!

    ReplyDelete